REKLAMACIJE I POVRAĆAJ SREDSTAVA

REKLAMACIJE

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidjliva na pakovanju proizvoda, odmah prijavite kuriru koji Vam je isporučio robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 011 7708 354, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (Naziv kompanije, ime i prezime, telefon) na e-mail: info@epoksi-smola.rs  i opišete kakav problem imate, ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

Preuzmite reklamacioni list ovde. 

 

POVRAĆAJ SREDSTAVA

Kontaktirajte nas pozivanjem na kontakt telefon 011 7708 354 ili na e-mail adresu: info@bepox.rs pošaljite informaciju o broju Vašeg računa/otpremnice, broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun.
Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.

Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Bepox d.o.o. je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u internet prodavnici koji je gore naveden, ne možete slati na adrese koje su navedene na račun-otpremnici.
Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.

 

ZAMENA ARTIKALA

Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen, a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može, ali i ne mora da navede razloge zamene.

Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke.

U slučaju odstupanja od navedene specifikacije ili neispravnosti proizvoda, obavezujemo se da proizvod zamenimo za ispravan, a sve troškove snosi prodavnica www.bepox.rs. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.

U slučaju zamene proizvoda za drugu veličinu ili robu, prodavac je u obavezi da izvrši zamenu ukoliko taj proizvod postoji na stanju. Ukoliko kupljeni proizvod za koji se traži zamena ne postoji na stanju, prodavac je dužan da proizvod zameni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u ceni. Za slučaj nepostojanja mogućnosti zamene, prodavac je dužan da kupcu vrati novac, a troškove vraćanja snosi kupac.

Za uvažene reklamacije, prodavac www.epoksi-smola.rs snosi sve troškove transporta.